Tuesday 5 May 2015

Omm nom nom






Dah lama aku tak menulis dalam ruangan blog nie. Blog pun dah berhabuk dengan entry-entry lama yang dah berabad dah tak dibaca tu. Entah kenapa, tertiba minat nak berblog nie datang balik sekarang nie, so, aku pun godek2 diari lama2 tuk cari password blog lama aku nie. Nasib baik ada catat dalam tu boleh jugak aku log in blog nie. Bila baca balik entry lama-lama nie, naik geli pulak aku. Hahaha cakap pasal cinta la, bae la..apa la..tu yang asyik kena bahan dengan member dulu masa kat kolej. Untuk mengelakkan di bahan, aku rasa baik aku delete semua and start balik dengan yang baru..konon nak hapus bukti la katakana. Hahaha Emm, dah start delete semua nie, mungkin lepas nie aku akan aktif balik menulis dalam blog nie *bajet rajin* hahaha tu pun kalau tak busy la..

No comments:

Post a Comment